NumberOne | Kakak Dah Darjah Satu !

Assalamualaikum,

Rasa rugi lak tak aplod gambau sekeping dua kakak memulakan persekolahan..

Already tujuh tahun yang bermaksud dah masuk ke sekolah rendah..

aku nebes, takot dia tak biasa. tapi dia lak eksited..

Hari pertama persekolahan, aku dan hasben kene marah dengan dia sebab lambat gerak g sekolah..hahaha..


chentadea.blogspot.com
tengok tu, selamba je dia..makpak yang nebes..

Botol air, alhamdullilah, dua dah selamat dihilangkan..hahaha..memang kene beli botol kat kedai eco je la..

pandai membeli dah kat kantin..paling dia suka ialah mee goreng..boleh beli sampai tiga pinggan.. :p


http://chentadea.blogspot.com
ni masa hari ketiga temankan dia.. masa ni abah dia g solat jumaat..dia tak kasi aku hilang di pandangan.. hilang sket, melilau pandangan dia..

alhamdullilah dah sebulan sekolah ni, takde masalah sangat cuma dia suka minum air orang dengan alasan takut air dia cepat habes..korang rasa????...



Post a Comment

0 Comments