Followers

January 16, 2018

Aku Ibu Yang Cuai

adik beby terkena air panas..
cuai betul aku..

sekarang kan musim sejuk, aku nak mandikan dia dengan air suam..
sedangkan aku pon tak tahan sejuk..apatahlagi beby kan..

dah curahkan air panas dalam air paip yang dah sedia ada dalam besen..aku dah rase dah dulu before siram kat dia..tapi rupanya aku tak ratakan air panas tu..huhu..

mendapatla adik beby menjerit..terus trauma nak mandi..

sampai sekarang aku menyesal..
andai dapat aku ulang balik waktu tu..

adik beby dah la cinonet..
kesian sangat...

tapi syukur la takde melepuh apa..
cuma merah-merah je badan dia..

lama-lama merah tu pon hilang..
alhamdullilah..

kalau tak,
akula ibu paling menyesal di tahun 2018 ni..

so cuai..


Share:

0 komen: