Followers

October 19, 2017

cuti sekolah + cuti deepavali = heaven nye aku di atas jalan raya

assalamualaikum..

disebabkan cuti deepavali jatuh pada hari rabu..
maka ramai la yang amik cuti sebelum dan selepas hari rabu tersebut..pagi tadi gerak dari rumah 6.45 pagi. sampai pon awal..7.15 pagi dah sampai opis..setengah jam je dari cheras-selayang..pelis laa cuti sekolah lelame.. ;p

eh..kenapa kan cuti sekolah jalan clear?..bebudak sekolah ni bawak kereta ke p sekolah?..

selalu sangat aku terfikir bab ni...

eh,
panjang rupanya bebelan aku pasal pengasuh pada entry lepas.. haha..
geram punye pasal..
simpan tiga tahun setengah kan dok memendam pasal pengasuh..

ni dia dok usha sape jaga anak aku..
dok ceghita aku ni sokmo amik anak lambat, anak aku kuat melalak..
p lantak la hai..

asalkan aku dah bahagia sekarang, tak payah fikir dah pasal benda2 mengarut pasal dia..

k la nak p dengar ceramah ustat haryanto rizal..ustaz pemes yang kelako....
dia mai opis bagi ceramah..
rugi kalau lepaskan peluang..

nak tambahkan ilmu di dada disamping penuhkan senarai kursus di SKT..
;p




Share:

2 komen:

blasahje said...

nak udak2 cuti lelama? xpe, tunggu bulan 12...cuti akhir tahun... jalan clear je...hehe

InaYusoff said...

hihi..kadang-kadang bila cuti skolah, opis plak buat program, kene p outstation..so tak merasa sangat la p opis jalan lengang..