July 18, 2017

Tak Pandai Masak


aku sejenis yang tak pandai masak tapi teringin nak masak tapi akhirnya makanan yang aku masak tu selalunye memang tak menjadi..

tengok sendiri gambo kat atas tu..
adik aku pon taknak aku buat kek..haha..agak kong ajo di situ..

tapi akhirnye aku buat gak kek tu..congo bar sebenarnye..dan akhirnye memang tak laku pon sebab manis sangat..
see..semua tak menjadi.. -_-'

aku teringin nak pandai masak..
sebab boleh ajak orang datang rumah makan-makan..

i is segan..

ni tak..
bile orang kata nak datang rumah je..
aku dah gelabah semacam..
sedeh tau tak...

kan best kalau pandai masak..


Share:

1 komen:

azizah green line said...

masak ni kena try n error.. buat sekali mmg xjadi n frust!