Followers

July 4, 2017

Hari Pertama Bekerja Setelah 90 Hari Cuti Bersalin

Assalamualaikum.

Semalam genap 90 hari cuti bersalin..beby pulak rini genap tiga bulan..kejap je masa berlalu..pejam celik pejam celik..dah masuk keje..rasenye macam baru semalam dok kemas tempat masa last day kerja...(ayat skema).. kihkih..

L.E.M.A.U..

tak tahu nak start dari mana..padahal ada jugak keje kena buat..tadi dah buat sikit-sikit..tapi tu la..aura nak kerja tu belum sampai..bagai-bagai..

eh..aku berjaya normal untuk anak kedua ni setelah anak pertama czer..macam tak percaya..alhamdullilah...walaupun kesakitan contraction buatkan macam serik nak bersalin lagi tapi kira okeyla dari menanggung sakit dan kesan kalau dibedah..

nanti kalau ada masa nak cerita pengalaman bersalin anak nombor dua ni...

hari ni masuk opis...takde sape pon tego aku dah kurus..gamaknye memang menembam lagi la..hahaha..

kbye..
nanti sambong..

Share:

1 komen:

blasahje said...

baru naik keje? sama lah... saya pon semalam start keje lepas cuti bersalin 90 hari... takde mood keje? takpe.... take your time.. hehe...