January 17, 2017

NumberTwo | 26 Minggu 4 Hari

assalamualaikum..

pejam celik pejam celik..
dah 26 minggu dah..jumaat ni 27 minggu..

i is suke..
cepatla masa berlalu..
tapi dalam masa yang sama..
risauuuuuu...

doakan yang baik-baik plis...

bulan ni..
tiga minggu berturut-turut check up.. -_-'

alhamdullilah..
dua minggu lepas hb dah naik ke 11.3..

lega..

kali ni kalau boleh nak bersalin normal..
walaupun mungkin mustahil..

nak alert tentang songsang jugak..
nak belajar tentang cara cara nak push..

alangkah bestnye kalau dapat normal..tapi ape yang penting biar mak dan anak selamat dan sihat hendaknye...

tahu tak..sampai sekarang bila pandang safiyya...macam tak percaya aku dah ada anak...ada tanggungjawab...ni nak tambah sorang..minta-minta aku sedar diri sikit yang aku ni dah ada anak dua...nak besarkan anak dengan dunia sekarang yang macam-macam..mohon aku dikuatkan semangat..dipermudahkan urusan dalam mendidik anak-anak..

kakak safiyya...
3 tahun 2 bulan..
still lagi kalau aku nak bangun shi shi tengah malam, dia pon join masuk bilik air..orang cakap, kalau anak menyusu badan memang camgini ea...still lagi tido atas lengan..camno la hye kalau ada adik nanti...

okey bye..takde idea dah...

Share:

2 komen:

cik mah said...

Kakak akn automatik jadi pandai bila ada adik..

InaYusoff said...

cik mah : mintak2 gitula cikmah... hihih..