Followers

January 17, 2017

Edisi Korek Entry Yang DiDraft Dua Tahun Lepas


-------

suami aku kategori so so..
bagi aku la..

ada kekurangan...
kelebihan pon ada..
opecoz..

bab rajin malas ni boleh tahan la cerita dia...

hasben aku ni bagi aku, dia seperti lelaki melayu @ malaysia lain..
lelaki yang bagi pandangan dia, isteri kena buat semua kerja rumah..
-_-'


tapi kenapa time bujang dulu..
boleh pulak dia buat sendiri semua perkara..
-_-'


aku pulak jenis, kerja rumah kena buat sama-sama...bukan la sama-sama sangat..contoh kalau kau makan, mohon pinggan seketul tu basuh...itupun berkira jugak aku..kihkih..sebab rase dah tungkus lumus masak dan kemas tapi ada seketul pinggan orang lain makan terletak elok je..itupun leh ngundang sebek kat hati..teruk nauuu aku ni...


semalam aku tanye dia..

"bang..kalau pinggan seketul je dalam sink..memang tak boleh nak basuh ke.."

diam je beliau..senyap sunyi bagai malaikat lalu...

sentap lettewwwww....


tapi.........


bila aku fikir balik malam tadi...

laki aku ni, dia kalau bab basuh bilik air memang thorbaik...putih berkilat lantai dibuatnyee.......
dia lap sawang dan habuk habuk kat rumah pon torbaik padahal aku dok mentido dalam bilik..kuikui..

yang paling aku respek dan tak sangka asben aku boleh buat ialah..............

JAGA SAFIYYA SELEPAS AKU PERGI KERJA DARI JAM 6.20 PAGI - 8.30 PAGI SINCE SAFIYYA TIGA BULAN LAGI..

----

bulan julai 2017 ni bertambah lagi sorang anak (insyaALLAH) untuk dihandle selepas ibu p kerja..moga laki aku tabah hadapi .. ;)



Share:

0 komen: