October 26, 2016

Aku Yang Dulu Gila Novel



hari ni aku bengong sekejap..
bengong sebab kene duty hari sabtu ni padahal cuti umum...
uwaaa...rindu kat mak menggebu gebu..
ingat nak balik kampong..
tapi tengok la camne kalau dah kene duty..

nak mengelak dah segan..

sebab bengong..
aku godek-godek entry blog yang lepas-lepas..
sekali ternampak ni..



huwaaa..
rindu gile nak baca novel..

dulu rajin aku review novel-novel yang aku baca.....

sekarang nak review diri sendiri pong tak sempat..kahkah..

aku rasa aku perlukan novel untuk terapikan diri aku..
sesekali layankan hobi yang dah lame tinggal...

tapi kadang-kadang nak beli novel pon takot sebab takot tak sedap...

dah la sekarang ni tajuk novel pon merapu-rapu...
-_-'
Share:

1 komen:

Jueliza Jamani said...

sama giler novel gak.. salam kenal.. follower 425