Followers

September 22, 2016

Perihal Cashout Nuffnang

assalamualaikum..

nak tanye..
sape ada masalah berkaitan cashout nuffnang..

aku cashout hujung bulan lepas..

dah appear dah kat payment history sebagai unpaid..

tup tup bila aku nengok tiga hari lepas...
jumlah tu dimasukkan kembali ke dalam sistem sebagai earning yang aku belum cashout lagi..
malah jumlah tu berkurangan..

apesal ea jadi camtu..

aku dah hantar ticket pada dorang..
tapi tak reply sampai hari ni..

kalau dulu..
gile cepat balas..

sekarang..
sendu nak membalas..

acik dalam dilema ni ha..

dah la nak guna duit bulan ni hoiii..

apdet : nuffnang dah balas..dia kata aku terlibat dengan aktiviti "fraud".. lawak okey..aku tak pernah terjebak pon...biarlah..tade rezeki...
Share:

1 komen:

sya mimie said...

Nuffnang kita dh setahun merangkak2 nak masuk. Cpuv mmng dh sthn xde melekat.