June 17, 2016

Sagu Gula Melaka



keliur pulak pandang gambau ni..

percubaan kedua selepas percubaan pertama hancusss..

hancus sebab tak tahu la salah sagu ke ape..tapi aku yakin sagu tu yang salah...sebab bila aku guna sagu yang lain, okey plak kejadiannya..

ke memang ada jenis-jenis sagu ni...

sagu gula melaka ni kan viral kat fb...lepas tu nampak macam sedap pulak..lepas tu nampak macam senang...senang konon, padahal kali pertama buat pon dah gagal....

jangan tanye resepi..
takot resepi yang ku bagi tidak menjadi..
sebab pakai hentam je..

yang penting sagu satu cawan, air tiga cawan time rebus sagu..

yang gula melaka tu aku maen hentam saje ikot rase manis..susu pulak pakai susu cair....tapi laki ku lebih suke yang gune santan..nanti nak try lain pulak gune santan..baru la lemak berkrim disukai ramai kan.....


Share:

1 komen:

Hunny Kitty said...

meh la join GA ..blog kan ada...tak de ig pun tak pe