June 21, 2016

Handbag Raya dari Zalora

sebenarnye dapat voucher free RM 100..

itupun sebab dapat emel untuk kolaborasi dengan zalora untuk post artikel INI ..

suke aku...sap sap coi je boleh dapat voucher free RM 100..

jenuh la aku nak pilih barang ape untuk voucher tu...dua hari tu menatap zalora jek...hahaha...

tapi if korang terpilih untuk kolaborasi ni..make sure masa pilih barang untuk redeem, pilih barang brand ZALORA je...kalau barang lain, tak boleh ye...

padahal aku baru berangan nak amek yang ada jenama..kehkeh...merasala emel team zalora kenapa code tak valid...padahal aku yang salah pilih barang...

http://chentadea.blogspot.com
amek dua beg je..

kenape ea, aku baca blog blogger lain yang review pasal kolaborasi ni, dorang dapat redeem macam2 barang dengan voucher RM100, aku ni dapat dua barang je, nampak nau tak pandai nak membeli sangat....

aku beli beg yang besau tu sebab senang nak sumbatkan segala harta aku, pya dan abahnye pyan...handbag yang sekarang ni kecik....jenuh nak muatkan satu handbag..orang laki zaman sekarang, wallet pon besau gedabak..dengan handphone pon..

beg tu pon ada poket kat sisi tepi..senang aku nak sumbat kunci ke ape...


http://chentadea.blogspot.com
cepiya over excited....adoiyai...

pestime nengok bungkusan dari zalora, dia cakap WOW...WOW...kemaen sangat..hahahahah....
Share:

0 komen: