June 14, 2016

Apa Cerita Pengasuh

nak tahu cerita....


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


aku still lagi hantar kat pengasuh yang sama...... -__-'


yang selalu cuti tuuu..





maapkan beta...





laki beta berkeras pulak taknak tukau..sudah ku pujuk berbagai cara..ntah ape sangat nak jaga hati pengasuh a.k.a jiran depan rumah..takot nau tak bertego sapa....




so..lepas ni memang laki beta la yang akan cuti if pengasuh mintak cuti....aku malas nak layan dah..bolayan...



malas aku nak cakap da...



kesian pulak pada akak yang aku janji nak hantar safiyya tu................


takpela..next year aku nak hantar safiyya ke taska....ini pon tak survey lagi taska mane...jangan laki beta nak sambong lagi khidmat pengasuh tahun depan sudah...memang amukan....


http://chentadea.blogspot.com
safiyya dah dua tahun enam bulan...
dia panggil aku kakak okey...ibu time ikot suke ati dia..yang selalunye panggil kakak..terasa muda pulak..but sedey la sebab jarang nau dia panggil ibu..itupun kalau keluar dari bilik air nak towel..baru la dia panggil ibu..kalau tak, kakak..kakak...pengsan kalau orang lain dengar..

bukan tak ajar...
sentiasa cakap dengan dia bahasakan diri ibu....tapi itula..kakak jugak yang dia suke panggil..

memang ada kan anak yang macam ni?..

tolong cakap ada...
Share:

0 komen: