May 16, 2016

JDT vs PKNS Part 2

kehkeh..
dua hari dah berlangsung..

pemenangnye pon dah tahu...

tahniah JDT..

hey..lame dah aku tak buat live update gitu..
dulu zaman gile blog..
siap buat live apdet AJL la...AF la...

hari tu TER live update sebab tangan gatal nak menaip..otak macam-macam nak tulis...tapi malas nak tulis kat facebook...entahla..kadang-kadang banyak perkara aku nak taip...tapi bila fikir APA ORANG KATA..tak jadi nak taip...aku suke menulis....tapi ruang itu terhad..

tahniah jugak untuk PKNS...semangat melawan yang tinggi....walaupun kalah aku tetap puas hati..next time, mungkin boleh jadi JUARA pulak..jangan JDT rembat player PKNS sudah.. :p..

aku pernah suarakan "alaa..JDT memang la boleh menang, sebab semua pemain DIBELI..tak best laa..ape la JDT ni..bla..bla...dan blaa..boooooo."

tapi suami aku bangkang, bagusla JDT beli pemain yang bagus, sebab boleh jadi pemangkin semangat dekat pemain lain supaya lebih berusaha untuk jadi pemain terbaik..bila dapat bermain dengan baik, nanti JDT beli dan dapat gaji yang tinggi....main bola ni bukan macam keje gomen, pencen umur 60 tahun.....bla blaa...blaaaa... laki ku plak membebel...hahahah..

eh..betul jugak....bila dah jadi gini, mesti pemain lain akan berusaha untuk tunjuk yang terbaik....lepas tu JDT beli..lepas tu dapat gaji besauuuu.....akhirnye aku setuju...

tapi yang berada dalam team JDT...lagi harus tunjuk lagi baik..kalau tak, duduk kat bangku simpanan je la yang lebih....kalau dulu masa dekat team asal, mungkin nama selalu disebut-sebut, di JDT, kadang-kadang....macam ALEX (azamuddin akil)..lepas masuk JDT, aku tak nampak nama dia naik sebagaimana masa dia main dengan PAHANG...itu yang ruginye sikit....

hihi..
rajin pulek ye pagi ni aku nak membebel pasal bola.. aku rindu nak menaip..nak bercerita macam dulu...

rindu...



Share:

0 komen: