April 19, 2016

KRT - Kisah Rumah Tangga

aku folo page KRT ni baru je..

tapi ya ampunn..
boleh bikin kepala aku pusing baca masalah kat situ..

rase geram semedang bila baca..
tapi suke je kalau boring-boring p baca satu - satu post...
dah name tak de kejeeeeeeeee kan..

why eh.
perempuan boleh bertahan dengan satu satu laki walaupun dicurangi banyak kali...
selalu sangat aku fikir....
kalau aku laa...aku dah tinggalkan laki tuuu....aku dah angkat kaki awal-awal..

tapi bukan kita yang menghadap...
orang yang mengadap masalah tu yang tahu sebab ape dia boleh bertahan...kadang-kadang semua berbalik pada HATI..orang nasihat macam mane pon...kalau kau rase HATI kau dah terikat kat laki tak gune tuuuu...bertahan la sampai ke tua..


eh..macam weekend yang baru lepas ni...
jiran ujung sederet rumah aku..
bini dia dok meroyan jerit "jantan tak guna..jantan tak guna"..

tup..tup petang semalam..aku nengok elok je dorang laki bini..hahahaha...

well..HATI manusia beb....

--------------------

why eh..
laki boleh mencurang banyak kali walaupun dah berjanji taknak buat lagi..ni namenye jantan tak sedar diri..disokong pulak dengan perempuan yang tak sedar diri jugak....

eh..

bikin pusing kepala bila fikir..

aku penah je terase.."eh..laki aku ke yang antar kat KRT ni."..

terus wasap suami...

"sayang, baju keje esok nak gosok tak........."

terus suami kepelikan aku ni salah antar wasap kee...
hahahhaha

punyela fobia takot laki mengadu domba kat KRT...

pasal p keje baju tak gosok je pon..dah laki ku pakai baju t shirt je p keje..t shirt lak lepas basuh terus gantung..dan dia pon takde la suruh gosok ke ape..tapi aku takot la lelaki ni diam diam dia, sebenarnye ada benda yang terbuku...takot benda simple pon leh jadi alasan kotttt laki nak mencurang...ALLAH..jauhkan laaa....


aku..
insyaALLAH..
takkan mengadu domba kat page KRT...
walaupun aku ada sebesar masalah pon dalam RUMAHTANGGA....
bukan pilihan aku...
Share:

2 komen:

alya chan said...

selalu juga baca kisah rumah tangga dalam facebook KRT tu. Macam-macam problem ada, semoga Allah s.w.t permudahkan semuanya.

orked violet @ SYA said...

wasalam.

nak jawab pada salah satu soalan - "kite kite kite!!" (angkat tgn). hahahahaha

doa moga segala urusan dipermudah kan.. aminn