Followers

January 14, 2016

Cerita Atas Jalan : Signal


masuk tak bagi signal..
itu dah jadi kebiasaan....
macam kan aku boleh baca isi hati dorang..

dan ada jugak jenis, makin aku bagi signal..
makin kau lajuu tak kasi masuk..
ntah ape pendengki sangat...
padahal lepas tu stuck jugak depan aku...

mental dengan jem..
dengan perangai manusia atas jalan ni..

selamat pagi!
Share:

5 komen:

misz sheyla said...

memang ramai sgt jenis mcm ni...kalau nk masuk simpang lagi sakit ati..kite tunggu punye lame rupenye die masuk simpang

InaYusoff said...

hahha..
tu lagi sakit hatiiiii.....

cik mah said...

Hehehe...mmg pun..slalu je mcm tu kan..pelik2 btullah..lm dah xbw kereta dlm jem...huhhh..teringat dulu2 masa kerja..

antalya said...

ye aku pon selalu bengang ngan makhluk2 gini...mmg mendapat sumpahan lah

InaYusoff said...

cik mah : kan kite pelik ngk orang malaysia gini.... tak payah la bawak cikmah..suh asben je bawak..nanti sakit hati..hehe..

yun : mmg la..menyumpah aku kekadang...macam kan dia sorang nak cepat sampai rumah or pejabat...