December 21, 2015

Anak Jadi Kawan?

Malam tadi aku buat perangai sikit..

Tetibe malam tadi airmata murah..

Datang safiyya seolah2 bertanye kenapa aku sedeh..pot pet pot pet dia cakap..dengan mimik muka..angguk-angguk..hahaha..sweet angat tapi ibu x faham sepatah haram...

Lepas abes potpet..dia kesat airmata aku dengan baju yang dia pakai...

Ololololo....
Kamu da besar rupanya sayanggg...

Walaupun tak pandai lagi cakap tapi sangat memahami...
Share:

4 komen:

misz sheyla said...

alahai..mcm fhm je... mengubat hati btul anak2 mcm ni..

cik mah said...

Sm mcm azwa...die akan ckp..umi nangis....pastu kesat2 kan air mata..memahami.sungguh anak2.ni kan..

InaYusoff said...

sheyla dan cik mah : kannn...rase best sangat...da besar nanti, dah boleh jadi geng kongsi2 cerita bab perempuan..

syuhada amir said...

kita kadang2 tak perasan pun anak kita dah besar kan...rasa cepat nya la masa berlalu kan...

kalaulah anak tak payah membesar cepat sangat kan best...hehehe...