Followers

November 2, 2015

Kuasa Mata Seorang Isteri


selalu macam tu kan..
tapi aku takde la tanye laki aku sebegitu..
kong ajo namenye tuu..

macam hari sabtu lepas..
asben cari remote tv..
beriye tanye kat mane..
aku kata ade je dekat-dekat dengan tv...

dia tak jumpe sampai naik hangin..
aku tengah gosok baju..

lame-lame aku lak naik hangin dia tak jumpe..

tinggalkan sekejap keje gosok baju..
p depan tv...
cari...alih-alih baju sepiya kat situ..
danggggggg....
terus jumpe remote..
tak sampai seminit...

terus aku mengekeh gelak..
sebab aku memang penah baca bab ni..
bab kalau laki cari memang tak jumpe, isteri cari barang sekelip mata je dapat...
Share:

4 komen:

misz sheyla said...

same la...remote la yg selalu hilang klau kat rumah kite...selagi xjumpe die bising...kite cari kejap je dah jumpe...

InaYusoff said...

bising gak ye suami sheyla..
hihi..

tula..
kita cari tak sampai seminit dua, dah dapat..

pikir positif je lee..
nak manje dengan binik..
kihkih..

MizzTina said...

hahaha...mmg pun.. cri stokin sendiri pun xreti..

Aiyang disayang said...

Chaiyokkk... jangan putus asa. kita kena rajin update n3 insyaallah ada rezeki nnt.