November 12, 2015

CPUV - Kad Mesra Petronas


yeay...rezeki dapat CPUV...

disebabkan aku ni hari hari dok ulang-alik 70+-km sehari....
isi minyak pon boleh tahan laaaa sebulan nak dekat rm300....

rugi la kan kalau tak de kad minyak....

ibarat ongkaya je kalau isi minyak taknak balasan.. ;p
hidup zaman pemerintahan DSN ni..
semua mesti berkira...

tapi aku belum penah reedem pongg...
naif sikit bab redeem kat petronas ni...

yela..
dulu dari rumah ke opis pon tak sampai dua kilometer..
kad mesra pon takdo..
dok jauh ni baru jakun nak guna kad minyak...
dan sekarang baru ada kesedaran...
baru sangat..

kad mesra pon atas nama suami....
point pon berapo jo..sebab kadang-kadang terlupe nak bagi kad mesra ni...rugi rugi....

dorang rajin antau emel....tengok tu siap ada pesanan bagai....mesraaa sangat..kihkih

hari tu isi minyak dengan asben...punyala lame tunggu kat pam minyak..beratur tunggu kete depan..orangnye takde..lamaa..rupanya mungkin p keluar duit atau p mesin deposit..

bila dia mai je ke kete..dengan muka eksyen..isi minyak..lepas tu angkat kol...amboiiiiii...banyak nau kesalahan awak buat.... bangla yang keje situ minta dia jauhkan dari pam..sekali lagi tunjuk muka eksyen dengan takde rase bersalah...alahaiii....kalau meletup la..satu stesen ni effect...dengan aku-aku kat belakang kete kau tak tau ape jadi.....perempuan okey...aiyorkk aiii..perangai-perangai...



wow...peluang nak menang dua tiket wayang di tgv..fuhhh..lame gilo tak tengok wayang sejak ada chenta ati cepiya omey-omey....sesungguhnya daku ada peluang la ni, sebab sebulan hampir rm300 belanja minyak...cumaa kene ingat selalu la hulur-hulur kad mesra...

REDEEM LIKE A CHAMPION!

owh..daku tak sampai lagi tahap champion...ribuuu nak redeem semua ni...sekali lagi rugi......menanges tepi bucu katil...


ANTARA YANG BEST-BEST BILA GUNA KAD MESRA PETRONAS...

Jumla kita jadi BIJAK di ZAMAN SEGALANYA PERLU DUIT!

Share:

0 komen: