September 15, 2015

Nur Safiyya | Keletah



chentadea.blogspot.com

dia selalu buat aku tersenyum..selalu..
selalu gak buat mak dia naik angin...
itupun selalu gak...hahahahah...

tengok gambar atas ni, rindu plak rambot kembang macam alleycat dia...

malam tadi lepas salin pampers, dia taknak pakai baju...
aku gosok baju..abahnye tengok tivi..

dia senyap je..
alih-alih...
satu badan dah berbedak...
satu badan putih..

nak marah rase macam tak normal lak marah anak yang tak tahu ape-ape..

gelak je la pon yang mampu...

takpela...
ini amanah dari ALLAH S.W.T..
akan ku jaga sampai akhir nafas..

aku penah cakap dengan kaklang aku...

aku - lang, nanti kalau ina dah takde...kak lang jaga ea safiyya...dah le dia sorang je...

kak lang - nape lak aku nak jaga...silap silap abah dia kawen laen..mak tiri dia la jaga...


hahaha..kong ajo kaklang akuu....


kesian safiyya andai dah tiba waktunya aku pergi....sorang-sorang dia....aku ni asek fikir anak aku sorang jee....banyak hal memang begini kan....hahaha..







Share:

3 komen:

cik mah said...

hahahha...comelnyer....geram tgok tau..azwa dpt bedak habis pintu2 n meja kena bedak..

InaYusoff said...

budak kecik kan..memang suke bedak agaknyee...
semalam meja tivi tuuuuuuu abes dibedaknyee..
menanges tak berlaguuuu dibuatnyee..
huhu..'

dyanzakhi said...

comel je duk dlm besen .. hehe