September 4, 2015

Mana Yang Annoying? ..



ada dekat pejabat tapi mengadap internet selalu...

atau

langsong takde kat pejabat, dan dok mengulau?..

Share:

6 komen:

cik mah said...

Xe3 kat pejabat n megulau...hehehe...klau xde keke xpelah men2 it kot...sbb xkn nk tgok je kamputer kan..

MizzTina said...

langsong takde Kat pejabat, dok mengulau?.. =>paling annoying sbb bila kite nk cri dia, dia xde.. duduk kt meja sendiri, layan tenet at least kite nmpk dia.. tp dedua sm je kot.. hahahaha

InaYusoff said...

cik mah : heheh.. tu la...sebab daku jenis yang ada kat pejabat tapi dok mengadap blog or fb or gugel resepi sebab takde keje sangat.....takot gak orang cakap same je ko dok opis tapi ngadap tenet..

tina : memang nampak kedua duanye sama kan...tula yang paling iolss dapat agak,..mesti orang cakap cenggituu..

kihkih

misz sheyla said...

yg duk mengulau tu..payah nak cari...

azizah green line said...

duk megulau tu payah nak cari atau nak minta tlg apa2..annoying tauu!

InaYusoff said...

sheyla & jijah : kannnn... klu benda urgent ke.....dah payah nak berkol bagai...kalau kol, berangkat takpee..