July 3, 2015

Minyak Naik, Tol Naik .. Apa Lagi Nak Naik?





sangat bedebah!

aku bengang gile masa kerajaan umum minyak naik hari tuu..
rase macam rakyat ni dikhianati betul!...
rasa macam rakyat ni bodoh sangat dipergunakan...

ni TOL pulak naik?

pe hal?..

jangan sampai rakyat NAIK HANTU je la pada PRU akan datang...

lantak la kau disituuuuu!...

Terima Kasih Najib!..



Share:

4 komen:

Anonymous said...

ina....
yang naik itu akan terus naik...
sampai masa nya nanti kita pula turun kan yang pernah naik tapi makin menjadi naik kepala nya. In Shaa Allah....

misz sheyla said...

huhu..xboleh nak kate ape...ckp pun naik..xckp pun mcm kite buat tak tau..nnti makin naik

InaYusoff said...

k su..

kan..
tiba masanye kita gunakan kuasa veto kita sebagai rakyat untuk turunkan ape yang naik...

sheyla :

itula sheyla..rakyat macam terpaksa ikot je..dah takde pilihan.

Prince of Noob said...

sabar2 hehe