July 14, 2015

Anak Siapa La Yang Kurang Adab Ni




aku nampak kat facebook benda ni dua hari lepas..
bila baca aku rase macam kurang adab la pulak..

ko nak suruh tetamu kau basuh pinggan mangkok?..

ko dah kenape?..

tak hormat tetamu datang rumah?....sebok benau kau nak suruh tetamu basuh pinggan kat umah kau..dah tu kau nak buat ape kat rumah kau?...belek muka?..selfie 24jam?..bongoks la pulak pada siapa yang setuju tu..

kalau aku p umah sedara mara pon, aku tak kisah nak basoh pinggan mangkok...tapi kalau aku dapat baca isi hati sedara mara aku macam ni, aku memang longgokkan je banyak-banyak lagi.....kuang ajauuu..

Share:

3 komen:

Anonymous said...

Yang ko x puas aty 2 knp.....bongokk

Anonymous said...

Yang ko trse sgt 2 dh knp??dye gurau je kot...siap ckp org bongok la....ak pom share kot mnde 2 ....jd ak trse ko ckp spe yg shre 2 bongokkk...

InaYusoff said...

kihkih..
ayat bbnu...