April 23, 2015

Tajuk Entry Gempak Kemaen...Padahal


aku kan..
aku kan semalam ada komen kat satu blog tu..
blog travel..
agak popular aku rase..
yela..rase je sebab semalam pon baru first time aku pegi sane..

seronok puleks baca entry beliau..
ayat selambe badak..
sempoi..

tapi ada sesuatu yang buat aku musykil pada satu entry dia tuu..

lalu aku pon sengaja-ngaja sempoi komen..
bertanyee..

tapi tak sangka lak boleh jadi HOT..
kahkahkah..

peliks aku..
ayat aku bukan menuduh..
hanye bertanyeee...
cara aku komen pon takdela kata SERIUS sangat..

kalau aku nak menganjing bagai pon..
aku komen gune ANONYMOUS jeeee teruss..
takyah la aku gune name aku..adoidoidoi..

kalau benda tu tak betul..
mungkin dia tak akan sentap camni..
dan mungkin dia akan balas dengan cara sempoi jugak..

paling-paling bangsat pon ignore je komen akuu....
takyah nak up entry dengan tajuk gempak..

bila masa aku cakap dia sampah pon tak tahu..
ke dia dah terase diri dia macam sampah..
#eh..

dan lagi satu...
dosa ni tak payah ko nak kene amik mesin kira nak kira dosa kau..
asal kau dah buat salah dari segi hukum agama..
maka kau tetap akan berdosa..
bukan aku yang kira dosa kau..
tapi ALLAH S.W.T..

budak kecik pon tahu benda tu berdosa...

aku komen balas kat entry tuu..
tapi dia tak publish..
kahkahkah lagi sekali..

lantak kan je laaa..

cume aku rasee macam..

kau blogger POPULAR..
tapi cara kau layan KOMEN aku macam baru semalam kau sign in BLOGGER...

nampak macam kau gelabah tetek taip entry tersebut...

-akubloggertakpopular-


Share:

18 komen:

Diyana said...

ce share sikit~

InaYusoff said...

tak payah la diyana..

ni pon dia dah meroyan kat entry dia..

kelakauuu..

sakitnya tuh disini..

NURUL JAMIAN said...

wow siapa tu

Diyana said...

alaa...
dh lama xbaca entry2 meroyan...
LOLZ

cik mah said...

Uiii...pasal ape tu..ish2..

azizah green line said...

tu dia..ina bahasa pun sempoi gila..tah camner dia leh sentap kan..hehe

InaYusoff said...

nurul jamian : ada je dalam bloglist dakuuu... :)

diyana : hahahah... i pon dah lame tak baca entry uu...cepat la ada blog balikkkk..

cik mah : beselah..saye pon tak tahu nak kategorikan ape..

jijah : tahu takpeee...lantakkan dia disituuuu...

MizzTina said...

uiks..nk cri la blog tu..hahaha... spesis ati tisu tu..

InaYusoff said...

bukan ati tisuu..

ati sentapkuatmaknokss..

kikikiki..

misz sheyla said...

nak bace..nak bace..blog mane???

Diyana said...

xnak lah...
nnti ada pulak nak tersentap
muahaha

InaYusoff said...

sheyla : dah dilit dah from bloglist..malas nak follow blog yang memanipulasi komen kita...benda simple..haruk je lebeh..kihkih..

diyana : kahkah.penah ke ada yang tersentap?.. ;p

Hamelia Hamid said...

kalau awak tak popular, akak laaagiilah x popular...huhu

Mar Mansor said...

ramai blogger hebat ni mudah sentap..pelik je..pastu cakap lak tak sentap..cakap orang yang komen tu yang sentap..entah apa-apa..

CikSiti said...

mcm ada terbaca,,biasalah every story have 2 versions gitu. kdg2 cuma misunderstanding or miscommunication je kan..yg penting kena tenanggggg

InaYusoff said...

eamy : haha...awak tu popular okeyyy..rajin apdet blog...i ni tak rajinn..

@mar : betul..dorang mudah sentap dan selalu rase dorang betul..padahal...

@cik siti : betul...salah paham sebab dah terlebeh paham..hihi..

nampak macam dia tak tenang kan... :)

Rara Zack said...

biasalahh internet.. haha

InaYusoff said...

hahhaa..
tahu ponggg...

tenet je pong kan..

;p