Followers

April 7, 2015

Donat Ke Kuih Bom

hari ahad tu..
aku keputusan idea nak bagi safiyya makan ape..yang jenis kudap-kudapan..kunyah-kunyahan je...kalau yang menu utama..tak payah nak susah fikir...

roti lak lupe nak standby..jadinye sebagai ibu yang selalu sangat takot anak kelaparan..jadi memikir le nak buat sesuatu..

teringin nak buat donat..tapi marjerin lak tade kat rumah..tapi takpeee..kita gugel je ayat "resepi donat tak payah marjerin"..

maka dapat la satu resepi dari SINI ...

maka gigihla membuat...jadi tak jadi belakang kira..yang penting kita buat...


ni donat ke kueh bom..hahah..aku takde acuan..jadi nye ku bulat-bulatkan ajeee....tak salutkan dengan gula..jaga kesihatan...hehehehe.. .


cepiya yang pelik tengok kuih bulat-bulat...nak makan ke atau nak golekkan je kuih ni ibuuuu...


safiyya sekarang di tahap nak makan tapi main-main.....mak nye kene rajin la mengikut dia tawaf satu rumah dan kene ada satu kesabaran yang maha tinggi sebab sekarang dia dah pandai geleng kepala taknak makan tapi lepas lima minit rupenye dia still nak makan lagi...


Share:

3 komen:

misz sheyla said...

bulat2 pun gigih maknye buat...harap kite pun gigih jugak lepas ni

InaYusoff said...

hihi..

gigih sebab risau anak lapar sheyla..

Aisumi Chan Kawa'i said...

hihi.. ok la tu.. menjadi jugak kuih.. kalau tunggu sumi xjadi apa la jawabnye..