April 7, 2015

Bonda | Harap Semuanya Selamat


Assalamualaikum..

dah lame tak cerita pasal BONDA...kalau dulu bebujang...selalu gak cite pasal bonda kat blog....pasal mak yang boleh masuk raja lawak...hihi..


mak memang selamba....tapi dalam selamba, kalau bercakap boleh tahan bisa gak telinga nak dengar.. ;p



hari ni mak ada pembedahan mata....harap semuanye selamat..tapi tadi dapat info dari adik..tak tahu boleh tak bedah mata sebab kencing manis mak tinggi... padahal makan roti je...tapi roti ponggggg tinggi gulanye kan...nak makan ape pon tak tau dah...dah cucuk insulin..i is risauuu...dah suruh adik beli roti breakthru..roti tu doc yang suggest....


dulu masa aku dalam pantang, mak dah laser mata...tapi bila jaga orang dalam pantang, maka diri sendiri pon kurang berpantang..kesian mak..jadi macam buat laser tu tak membantu langsung.....


aku jauh kat kolumpo..setakat boleh wasap dalam grup je dengan adik beradik nak tahu perkembangan mak....jauh tak la sangat la kolumpo-melaka...tapi ade sebab nape tak boleh nak balik...kang kalu cerita, kata meraih simpati pulak...huhu..biar je la aku je yang tahu sebabnyee...

chentadea.blogspot.com
zaman anak dara..kalau boleh nak berkepit dengan mak gini..tapi dah jadi bini orang, tak boleh nak gini selalu..

siapa yang taknak ada kat sisi mak bila mak masok sepital...kalau boleh, aku dah bedesup balik....teringin sangat nak ada kat sisi mak...tapi....


aku hanya dapat berdoa je supaya semuanye jalan lancar..aminnn...


aku jenis bukan orang yang nak tunjuk sangat depan-depan..nak apdet kat facebook pasal kasih sayang kat keluarga or kawan-kawan pon aku segan..biar je la hati aku je yang tahu...




yess..betul....aku harap sangat..........


Share:

2 komen:

cik mah said...

Moga2 semuanya selamat...doa senjata utama.. insyaallah..

InaYusoff said...

tenkiu cik mah..