February 9, 2015

Chopper Dari Cosway



aku kan mengidam sangat dengan chopper
siap masuk giveaway tapi tak menang..
kesian iollss..
;p


termimpi-mimpi nak beli chopper...
tapi taknak la yang mahal..
akuuu...biasela..
sume nak murah..
dasar sangat..kihkoh...


senang kot dari pakai lesung batu..
lebih-lebih lagi nak siapkan masakan untuk cepiya di pagi hari..


keletang keletung...
mahu terjaga anak kesayangan hamba itu..


akhirnyeee...
beli la chopper dari cosway..
RM15.90 kalau ahli
kalau tak ahli RM30++ gitu kot...

aku tak ahli pon..
menumpang ahli orang lain..




senang hati beta yang pemalas nak menumbuk ni..

Share:

7 komen:

Diyana said...

chopper tu pulas pakai tgn ke cmne?

Suria said...

ina up entri pasal chopper baru teringat iols pun ada chopper jugak beli xpenah guna hahahaa..

ni malas nk guna sebab malas nk cuci lol..rasa macam chopper byk komponen nk kena cuci berbanding lesung..hahhaha

InaYusoff said...

diyana :

tarik...
penah nengok tak orang idupkan enjin mesin rumput..

gitula tarik....
tak tahu dah camne nak explain.. ;p

suria..

chopper cosway ni tak bnyak part pon..ada tiga mende je nak basoh..sonang hati..tapi kene basuh cepat2 la sebab takot karat katenyee bilah tu...

Cik Puan Tqah said...

tarik skali ke banyak kali ina?berminat la pulak..tunggu lepas pindah rumah.. kdg mls nk potong bawang sume

Diyana said...

haha nnti kita tgok kat utube kot ada ke kan... hahaha

misz sheyla said...

kite pun ngidam chopper ni...terlupe lak nk beli..hihi...selalu ingt time nk masak je

InaYusoff said...

tqah :

tarik banyak kali..barulah hancur..tapi takdela banyak kali benau...

diyana :

yeay...inilah dinamekan gen y...semua bersandarkan internet sajoooork...hahhaha..

sheyla :

beli laaa..senang keje...tapi selalu sold out...kene rajin tunggu tangga kat cosway... ;p