January 20, 2015

Tentang Sahabat



korang ada tak kawan..

kawan yang ada time korang susah dan senang..kawan yang takde rase busuk ati, dengki...kawan yang ikhlas..kawan yang bukan jenis tibe-tibe buat muka..


aku jenis yang suke berkawan..
tapi tak penah dapat kawan yang betul-betul macam di atas..
sampai aku dah rase fedup dah nak kawan rapat sangat dengan orang...


kadang-kadang,
rapat bila di satu tempat..
bila dah jauh..
terus dah tak rapat....


kadang-kadang aku lak yang tak berkenan dengan orang.. -_-'
complicated mu ni INA..huiiiiii....


tapi sejak aku kenal sorang minah ni..

dia kawan yang paling bestttttttttt sekali...
dia yang paling SABAR dengan aku..
dia yang paling FAHAM aku..
tapi tak tahula dalam hati dia cemane..hahahah..
menyampah ke ape kee...kuikui...


berkawan dengan dia ni..
aku dapat rase dia orang yang paling IKHLAS dalam berkawan..
kalau minta tolongg dengan dia..
tak penah nak cakap TIDAK..


aku pun pelik aku boleh bertahan KAWAN Dengan dia..
sebab aku ni jenisss yang kalau orang buat hal dengan aku, aku memang cepat BOLAYAN @ MALAS NAK LAYAN lagiii daaa...
(banyak kes daaa.....hahah)

sebab jawapannye ialah ;-
DIA TAK PERNAH MENYAKITKAN HATI AKU...

kalau ada pon..
AKU YANG CARI PASAL...

hahahahah..


tapi dia seorang yang aku cakap tadi...IKHLAS dalam berkawan...

susah la nak terangkan macam mane aku RASA dalam PERSAHABATAN kami ni...

RASA YANG SANGAT DALAM!....


ni first outstation dengan beliauuu..bulan sepuluh dua ribu sembilan.. :)
(sorry..gambau tak santek...biaselah tahun 2009 kan..kamera henpon mane je pon yang cantek...)


konon la..padahal tahun 2015 ni pon, camera henpon sendiri pon hancoq!..



to be cont................

Share:

3 komen:

Sinchan said...

so far ade sahabat diatas!

dorang ni mulut memang longkang ya rabiii. tapi hati memang baik. kalau mintak tolong dorang lah dahulu akan cepat tolong.

memang i akui susah nak dapat kawan yang sebulu, lagi2 sifat PHD ade.

MizzTina said...

entahla, mcm xde jek kwn cenggitu.. yg ssh senang sama²..

InaYusoff said...

sinchan : kan..susah nak dapat..
i da dapat dua orang ni pon syukur sangat-sangat..alhamdullilah.....

mintak2 kita dijauhkan dri sifat phd ni..

tina : mungkin ada sekeliling tina..tapi kita jnis dah malas dah nak rapat dengan orang kot...