December 24, 2014

HaHaHaHa.. Hai BF Mom!



sebijik sejibon..
tak sempat nak tutup....

kelaut kebintang kebulan sudah..........

;p





Share:

6 komen:

MAY said...

ahaha...selalu dah tu.. tak dan la nak tgu si kecik tu kenyang tertdo.. tau2 dia dah lepas nenen dia...baju tak tutup2..haha

InaYusoff said...

kan...
dengan kita kita sekali tertido dah..

suami pon telan ailio je..
#eh..
:p

~Fara~ said...

btul3.. hehe.. ingat kita je.. hehehehe

cik mah said...

Selalunya cik mah tunggu sampai azwa tdo...pastu br smbung tdo..so sempatlah tutup dulu..hehe..

misz sheyla said...

tak pernah lagi cenggini..hihi sebab sampai sekarang tak pandai susukan anak sambil berbaring...tiap kali mnyusu mesti bangun ribakan baby... try banyak kali bagi baring mesti kekok ...

InaYusoff said...

fara : hehe..ramai je kot yang cenggini..

cik mah : ni dah tak larat dah cik mah..sebab safiyya ni tidonye lambat...paling awal jam 12.30 malam...tak dan nak tunggu dia lelap baru kita lelap.. :)

sheyla : bagoss la...baek jugak camtu...tapi kita ni dah tak tahan dah...tu yang ajar dia menyusu baring..