November 12, 2014

Tudung Syria Lipan RM25 Sahaja



aku suke tolong kengkawan yang berbisnes..

lagi suke tolong bila aku pun suke benda tuu..jadi seronok sangat...rase besh sangat...rasee macam macam la..haha..perangai..



disebabkan aku sukee...aku pun suke jugak laa jadi model..rela sendirii..benda cantik kan...opecoz aku pon boleh perasan santek... ;p .. senget sikit inner tuu..dorang la ni..inner senget tak bagitauuu...kurang sikit gojesnyee...kalau korang pakai, mesti gojesssss tak macam akuuu..


tudung ni kena pakai inner...dia bukan siap siap kau dapat pakej bersama tudung sarung tuuu... lepas pakai inner tuuu..terus sarung je..ejas sikit sikit...haa..dah santek daa..kompom takde laki nak kacauuuu, sebab ada lipan menjagamuuuu.. ;p


harga ?

RM25 sahajeeeeeeeeeee...

nak ke nak?..

meh add daku kat facebook : Donat Scha Jayzee


aku tolong je..takde amek untung ape ape pon..kenapa tak amek untung?..sebab tak pandai nak amek untung..haha..boleh tak camtuu...sebab tu malas nak niaga..sebab kesian kat orang...silap silap pos pon daku nak tanggung.. -_-'
Share:

3 komen:

misz sheyla said...

inner de jual sekali x???ke jual tudungnye saje???

InaYusoff said...

taklaaa..
inner tu tak termasok..
tudung je sheyla..
:)

aqilah said...

ada lg x..saiz dia cmne..jarang x?