November 17, 2014

Nur Safiyya | Saya Sudah Ada Gigi Empat Batang

Assalamualaikum..

:)

Dalam aku sibuk sibuk cerita safiyya tak tumbuh gigi lagi..
sekali hamek la empat batang sekali menumbuhkan diri...

tidak demam..
itu yang penting..

cume ada dedau sikit-sikit..
tak sampai 37 pon suhunyee...

betapa kuatnyee nur safiyya anak ibu ni...
nenek cerita kakak kinah awak safiyya sampai biru biru nak tumbuh gigi...

anak ibu alhamdullilah..

tahu tahu je dah rase tajam tajam bila dok suap dia makan..

bila mengempeng pon, dia anak yang baik, tidak selalu gigit-gigit....ibu is takuitt sangat...hahaha...tapi sesekali bila dia gigit, mesti dia menyengih lepas tuu.....hihi..amboii, dok pekena ibu kee omey omey ibu ni..geram betul!..

chentadea.blogspot.com
nampak tak gigi saya,dua diatas..dua dibawah..yang bawah kecik sesangat..yang atas tu melebau pulekss..


chentadea.blogspot.com
suke gambar ni...kemain dia mengelak nak kene gomol dengan abah diaaa...hahaha..


notakaki : khamis ni genap setahun anak ibu..pohon berikan kami kesihatan untuk terus dapat menjaga AMANAH dariMU ya ALLAH...
Share:

3 komen:

MizzTina said...

hehe..comey je gigi dia..

Diyana said...

haiii cepat nye cik pia dh setahun...
cepat nye masa (T_T)

cik mah said...

Wah..dah besarlah die...azwa br nk kuar sikit2 gigi..