October 23, 2014

Rezeki | APC



alhamdullilah..
terima kasih..
setiap anak ada rezeki tersendiri kan...

ini la rezeki nur safiyya omey omey...

majlisnye last week..pakai baju dan tudung sedia ada je..kesian iolss....


kasot pinjam...;p
malas haiks nak beli kasot bertutup semata mata untuk APC...aku bukan jenis pakai kasot bertutup....pakai sekali je nanti dah tak terpakai....ehem..dan sampai sekarang tak pulang pulang lagi kasot ni ..haha..ada terperuk bawah meja.....t iollss pulangkan ye kak ecah...hahaha....ala, tempat kita bukan jauh bebenau...selangkah dua tiga empat lima langkah je iolss dah sampai tempat u kan kak ecah...


sorry..i takde gambar gempak gempak mase majlisss....takde kawan dan sebenarnye bukan takde kawan tapi sangat malass nak fotogediksss......henpon cikai je pon....takkan nak tumpang henpong orangggg.....malusssssss...



walaupun saye selalu cuti...walaupun saya selalu online time kerja...terima kasih sebab bagi seribu hengget pada saye...TERIMA KASIH BOS..


dalam hati ni memang rase diri ni tak layak pon...ada je opismet yang kerja nye bagos dari aku..segan pon ada dengan dorang yang bagos tuuu..lagi lagi tahun ni aku selalu cuti jeeee...-_-'..tapi ape nak buat...orang dah bagi kita terima..takkan nak tolak...sampai ke pencen tak dapat nanti baru tahuuuuuuuu....


#bolehlabelihenponbarulepasnitangkapgambargojesgojes

Share:

10 komen:

Anonymous said...

ina... syukur dan tahniah.

InaYusoff said...

tenkiu kak..

:)

InaYusoff said...
This comment has been removed by the author.
cik mah said...

Tahniah2...cik mah pun suka pnggil azwa omey omey juga..hehe

InaYusoff said...

hehe..omey je kan sebot camtuu..

;p

Shizan Syafik said...

Tahniah ina

InaYusoff said...

tenkiu zan..

:)

Echah said...

pulangkan...pulangkan... hihihiii (versi kak ponti)

Echah said...

pulangkan...pulangkan... hihihiii (versi kak ponti)

Echah said...

pulangkan.. pulangkan... hihihihihi (versi kak ponti)