October 20, 2014

Nur Safiyya | Sebelas Bulan

chentadea.blogspot.com
si dia cinta hatiku sayang kasih busuk masam comel cantik cun hari ini adalah sebelas bulan..


keletahnye tak banyak pon yang berubah dari sepuluh bulan...

merangkak dah expert....

'mengemas' pon dah expert...penat okey dok melipat baju tapi kain yang dilipat tu la jadi sasaran untuk di'kemas' balik...


dah pandai minum gune cawan yang berstraw...sebelum ni tak pandai ponggg...pueh ajau...bila dah pandai, asik tersedak je... -_-'..


dah pandai nak masok bilik air..bahaya..dulu sekadar pandang je bilik air..sekarang ni tahu-tahu je separuh badan dalam bilik air dah...... -_-'


peberet iklan : iklan UTC......asal iklan tu jeee...sanggop keluar dari bilik merangkak laju laju keluar bilik...


oh..dia belum berjalan lagi..cubaan untuk berdiri tanpa pegangan sesape sudah ada..nasib baik tak jatuh....kita tunggu je laa bila dia boleh berjalan......


aku ibu yang redha sekarang... malas nak fikir fikir dah kenapa la anak lambat jalan..kenapa la anak lambat tumbuh gigi..asal jangan lambat sangat sudah la......


eh..haha..dia blum tumbuh gigi lagi walau sebatang...nampak macam gusi dah bengkak dalam dua minggu lepas gitu..tapi gigi tetap tak nampak bayang lagi..please jangan demam sayang..cuti ibu tinggal secoet je ni....


chentadea.blogspot.com
dia pon dah pandai nak godek handbag...habes alat mekap i uollsss.......blusher dah retak seribu..foundation dah hilang ntah kemane...nasib baik bedak miyami tu memang tinggal sikit.....kalau tak, mungkin retak seribu jugak bedak tuuu......-_-'
Share:

6 komen:

cik mah said...

Lbh kurang perangai azwa juga..die suka juga lagu utc..rancak kot kan..xpe..cik mah pun xpk..jnji ank sihat..kan..

InaYusoff said...

mungkin kot sebab rancak..
rase macam nak carik je mp3 lagu utc tu..hehe..

betul tu cik mah..
asal anak sihat..
kita pon takyah nak risau sangat..

eamy milea said...

Izz zahraa saya dia suka lagu emfagrow tu hehe

InaYusoff said...

yang budak perempuan nyanyi tu ke?

tuu sangat cute..
mak safiyya pon sukee..
hihi

ucupiza said...

dan dah pandai nak memilih tempat yang empuk sahaja...memilih orang...

InaYusoff said...

well...
biasela..
dari kecik dah biasa dengan yang empuk2..
buat ape nak cari yang tak empuk..
haha