Followers

October 17, 2014

Aku dan Tudung Labuh Bahagian Dua

chentadea.blogspot.com
saya bukan puanmimpi

siapa baca entry INI..
mesti tahu betapa sukenyeee aku bila dapat pakai shawl yang macam di atas ni........


rasa macam besh sangat bila dapat pakai shawl ni...

walaupun aku pakai tak tentu hala lagi..
dengan malas nak gosok sangat sebab shawl ni panjangg....
lepas tu dah terlambat pulak nak siap siap pegi keje...

over nak pakai tapi taknak gosok memalam...padan muka!..

tapi yang penting penting, diri sendiri yang rase over seronok... haha..


chentadea.blogspot.com
inilah adik praktikal yang cantik manis menarik tuuu..

bahagian tepi shawl tu bentuknye macam tuuu..

cantek kan?

pmmefordabestprice..konon laa..hahahha..

;p..

Share:

4 komen:

MizzTina said...

pakai tak tentu hala pun dh comel tu.. =)

InaYusoff said...

tutup muka dengan gambar kartun...
kartun tu kan yang comey?..
kihkih..

;p

ucupiza said...

kekna bolehla wt kn dik tudung mcm tu mse tunang nanti k

InaYusoff said...

klu nak gune time ko tunang..kene try n error dik..
kang buatnye tak berapa ngam..
cemane?
sian ko nanti di hari pertunangan..