September 17, 2014

Selsema dan Batuk Berjemaah Sekeluarga

last week..
kami sekeluarga selsema dan batuk..


ini semua gara-gara abah safiyya yang mula selsema...dan sebenarnyee...kalau abah safiyya da start selsema..mmg menjangkit kat safiyya....bila abah safiyya dapat je selsema..mula la dia risau anaknye terjangkit...terus pergi klinik beli ubat titis untuk anak nye sendiri tanpa disuruh..syabas bete!........ubat titis je sebab ku dah pesan jangan nak beli ubat selsema makan..tak elok untuk anak..


dia bukan boleh orang pegang hidung dia....cepat je menoleh kiri dan kanan...


tiap kali nak tido..memang melalak hidong tersumbat....penah je beli sterimar ke ape tu..pakai dua kali je lepas tu penutup dia hilang...terus malas nak guna konon cam bila tak tutup..bakteria masok....rugi 27++..


aihss..bila anak tak sihat ni..rase tak besh..sebab selalu dia tak meragam......eh...makan tetap banyak walaupun selsema....hikss......tu yang bagoss..takot berat dia turun jee macam demam ritu...



Share:

0 komen: