Followers

August 5, 2014

Perangai Comel Nur Safiyya




lagi 15 hari nak sembilan bulan cik piya kita niii...da macam macam perangai comey dia buat...comey jugak la hati ibu nak melayan kecomelan perangai dia tuuu...


dari dok kembang kuncup kan tangan diaaa, lepas tu kedekut barang sendiri, sampai la buat busukkkkk sampailaa dok mengikut orang selawat gaya dia...semua bikin hati ibu kembang kempis tengok perkembangan anak sendiri....besar sungguh kuasa ALLAH S.W.T..step by step....

http://chentadea.blogspot.com

dan terjadinyeee perbualan seperti ini bila cik piya kita ni sejak balik dari beraya kat kampong dia ada satu perangai yang sangat comey yang bikin ibu dia geram sikittttt....


dia dah tanak kat bapaknyee kalau maknye ada..melalak lalak...


malam tadi pon start masak jam 10.30malam..apaknye keje pulek.....asal aku angkat montot je..dia pon angkat suara...siap pakej air mata...tak boleh nak tinggal hoiii....jadi mak nye settlekan keje melipat baju je la depan dia..nak g dapo memang tak boleh.....kesian nengok anak menanges....beriye iye... jadi kita tunggu apaknye balik..aku dok masak.. apaknye dokong dok sebelah...nampak seperti keluarga bahagia gamaknyeee..



Share:

0 komen: