August 28, 2014

Macaroni + Cheese + Bayam = Yummy

semalam kobar kobar nak buat makanan untuk anak selepas baca entry fiqah ..

semangat sebab sume dah ada kecuali tomato.....

tak apeee...kita buat dia...bukan kita kene ikot sangat...

http://chentadea.blogspot.com
buat sikit je..takot safiyya tak berapa gemau...

tapi ini bukan safiyya je suke..dengan mak mak dia sekali ngap...sampai tak cukup untuk safiyya....marah betol dia bila dah licin mangkok..sorry nak...emak kau mmg tak menyedau tolong ngap sekali...


chentadea.blogspot.com
yummy...yummy....sodap...

budak sembilan bulan dengan berat hanya 6.8kg... ;'(
Share:

5 komen:

Diyana said...

nyum3
mknn anak nmpk sedap je tu yg ngap sekali....haha
walopon xde gula & garam...sedap~

ucupiza said...

amboiii,siapa yang ngap ni..
mak nye pon..
lenkali buat untuk makchu skli tau piaa..

InaYusoff said...

diyana : kannnnnn.... :)

adik : ko buat sendiri sudah la dik...

rindu betol aku kat along, angah, mak..

eamy milea said...

tak pernah buat pasta lagi untuk my dotter...nak try gak la...

InaYusoff said...

eamy : buat la...sedapppp sangat... :)