August 14, 2014

Cerita Atas Jalan | Signal



aku tak paham..


kereta mahal..
signal pon mahal..
ke kalau on signal tu,
bateri abes cepat...


bab mencilok no satu..
tapi signal taknak pasang..


yang aku pulak..
kadang-kadang puas pasang signal..
tapi orang tak nak bagi masok gak...
sampai satu tahap,
aku terfikir..
rosak ke lampu signal kereta aku...


puas aku himpit...
muka kering je driver tu..
yang aku kene dengan driver perempuan lak tuu..
bertudung...


dah kalau memang aku kene masuk lane situ..
ko tak bagi...
kemain laju tekan minyak...
ko nak aku terlajak masuk emergency lane ke...


gila kedekut punye pemandu...



ke murah sangat signal aku tu...
sampai takde harga untuk dibagi jalan...
Share:

3 komen:

BIE said...

Sabar ina.. samalam kita ni, selalu hadap situasi mcm tu. Pernah juga sapai bergesel dengan kereta lain. Sabar jelah.. Ketap gigi je ni tahan geram. HUuu

InaYusoff said...

kan..
bie ketap gigi..
ina ni menyumpah sikit sikit..hahahha..

InaYusoff said...
This comment has been removed by the author.