Followers

August 18, 2014

Bila Guna Nombor Terpakai



aku selalu dapat call dan sms berkaitan puan dot dot binti hamid ni...tak tahu nak kate pe dah...puas dah explain..

"saye bukan puan dot dot binti hamid.." ..

"wrong number..."

time aku peramah...

"dah banyak kali dah orang cari puan dot dot binti hamid ni..ni bukan nombor dia...saye dah nak dekat tiga tahun guna nombor ni.....bla..bla..bla"..

yang disane jawab "okey..okey.."


tapi tetap laa orang-orang berkaitan call...


tadi pon dapat sms seperti di atas..


terus aku kol bahagian berkenaan...takot la hoi tetibe nombor telipon aku masok paper..hot line jadinye kang..konon la..hihi..


p.s : beli nombor santek beginilah dapatnye..
Share:

2 komen:

BIE said...

adik dan encik huben pun pernah kena benda-benda mcm ni. biasanya, nombor org nk lari daripada hutang.. hmmmm..

InaYusoff said...

kan..
sume nak lari dari hutang...
kita yang pengguna baru ni ha plak terpaksa jawab...

letih...