July 17, 2014

Baju Melayu Zizan Razak Hampeh!... Poket Senget, Lengan Sebelah Tak Berjahit!... Apakah Jakel?..


jahitan kat leher tu nengok la camneee...bersepah benang...






iklan bukan maen lagi..sampai laki aku asek cakap nak pergi jakel...hari hari tau berzikir kat telinga nak g beli baju melayu aaron aziz..


tapi seb baik la kakak ipar aku apdet hal ini..ni adik ipar beliau beli..tak sempat nak check..memangla salah dia sebab tak check..tapi takkan la sampai begitu sekali....


ni rege 80 hengget tahuuuuuu... kalau kat jalan tar boleh dapat yang lagi baek!!!










Share:

3 komen:

Miss N said...

Tq for share. Aduh..nasib baik x ajak husband pi beli lagi. Ingt nk suh dia pilih kt sana sbb mcm murah. Tp kalo kualiti mcm ni, baik x payah. My husband plak mmg jenis pemakai baju melayu, setiap hari jumaat.

cik mah said...

La pulak dah...yg reject punya ke ape...ciannyer..rm80 tu...

InaYusoff said...

n : kan..sume tertarik sebab murah dan brand retis..

wa..rajin betul cik abe pakai baju melayu yee.. selalu orang sarong tshirt je g solat jumaat..

cik mah : takkan yg reject cik mah..kalau reject pon takkan la rm80...huhu..