June 20, 2014

Indahnya Kalau Dapat Duduk Rumah Ngadap Anak 24jam



aku penah apdet macam ni kat facebook..tapi buat only me lepas tu sebab ada yang komen.."cari rezeki untuk keluarga mane boleh cakap bosan"...olololololo..

demi ALLAH..aku memang dah tak rase seronok nak kerja...dah rase bosan...dah rase nak duduk rumah jaga cik safiyya tu je ha....

lebih lebih lagi bila memang satu hari takde keje nak buat.....
#janganlepasnidapatsurattukarcawanganpulakakuniha.


tapi aku siapa untuk duduk rumah sahajaaa...bukan anak jutawan...anak jutawan pon bekerja kot.......

Share:

2 komen:

cik mah said...

Betul tu dear..cik mah dulu pun dok tercongok je kat meja opis..keje xde...bosannyer lahai...pilihlah yg terbaik..seronok mmg seronok jg anak 24jam...

InaYusoff said...

takde nak memilih cik mah..
memang kene koje..

huhuhu..