June 25, 2014

Demam | Jangan Jelum Kepala Anak Dengan Asam Jawa, Nanti Anak Bengap?.. Ini Serius?


serius ke?..aku tak tahu la dia ni maksudkan bengap bersamaan dengan tak pandai or ada maksud lain bagi bengap..?..


adakah betul..sebab memang selalu safiyya kalau demam..aku memang sapu air asam jawa..memang cepat turun panasnyee....


logik ke?..
Share:

6 komen:

Diyana said...

eh.. xpernah dgr pun....
yg slalu dgr nyw org duk kate klu demam sapu air asam jawa kan....

misz sheyla said...

eh..biasa pun dgr jelum ngan air asam jawa...

Anonymous said...

cara mandi jirus dari kaki tu memang baik diamalkan oleh semua. asam jawa tu no komen sbb tak pernah guna untuk anak bila demam. guna tuala atau napkin basah lap badan dan letak kat kepala mmg berkesan.

InaYusoff said...

diyana : kan.. mmg selalu dengar camtu pon..so mmg apply kat piya camtu...so far cepat je panas dia turun...ini pelik betul statement dia..

@misz sheyla : kan... takkan nak gugel...mesti takde kot..

@anonymous : yang tu memang penah dengar dan ada amalkan...lap air kat bby pon same...letak kain basah sume mmg buat...

EIKA said...

eeerrrkkkk...habis org dulu2 yang amalkan 2 ada bengap ka???doc 2 orang apa ya??pelik je statemant???

InaYusoff said...

kan eika..
memang pelik..

ke typo tu...
huhuh..