April 3, 2014

Kebaya

hari ni fefeeling kuruih..

tambahan dah pening nak pakai baju ape..jadi amek je la kebaye....diri ni perasan sangat dah kurus bila ramai yang menego..konon muatla kebaye...

pakai kat rumah..nampak okeh je...

siap cakap dengan asben..

"abg..cantikkan ina pakai kebaye"..

kihkih..asben lak anggok je kepala tu...orang tengah mamai mengantuk kalau ditanye memang gitu ye dak.. ;p


sampai kat opis...bila duduk..


"tap.."


"tap.."


"tap..."


butang terbukak!..


kihkih..


sampai tiga sekali gus..


alamatnye ari ni kita pakai blazer la seharian yeee....


mungkin sampai ke rumah perlu pakai....


mungkin kebaya ni harus disimpan terus dalam stor... -_-'




Share:

5 komen:

Lily Purple said...

jom diet... hahahaha

InaYusoff said...

haha.....

takleh nak diet..
kang susu kurang..
*alasan!

Anonymous said...

tempah je baju baru :-))

Hunny Kitty said...

bersalin kat mana2 pun rasanya sama je...ikut nasib masing2 la bab layanan semua tu...

seyes nak eskrem sundea? jom la deting sesama...nnt kita belanja....

InaYusoff said...

hehe...tailor yang selalu saye tempah tu dah balik kampongggg....susah nak cari tailor yang ngam dengan kita..

hunny : hehe..gurau je la hunny...eskem tu bolh beli sendiri.... :)