March 21, 2014

MH 370

lame benau tak menaip kat sini...

awal minggu lepas semua orang sibuk dengan MH370... semua orang sibuk apdet pasal MH370..aku ni je yang lembab...bukan tak nak apdet..entahla..takde ayat yang dapat dizahirkan tentang ape yang ada dalam hati aku tentang MH370...


dah berbelas hari hilang tanpa dapat di kesan..


aku still berharap yang MH370 masih selamat..biar dihijack dari dikatakan terhempas...walaupun semalam kecoh penemuan yang dikatakan serpihan dari MH370...tapi aku tetap berharap mereka selamat..


terbayang-bayang wajah dua orang beby dalam pesawat..entah macam mane la keadaan mereka...kalau dihijack..macam mane la dengan bekalan susu mereka...pampers dan segala bagai..haikss..aku membayangkan anak sendiri...


tahu tak..sejak ada anak..sensitif sangat aku bab anak-anak kecil...sangat sensitif...tak boleh la baca kisah anak anak kecik kat facebook..kompom rasa sebak sangat...


Ya ALLAH..selamatkan la mereka....berikan la kami satu berita gembira....amin...



Share:

0 komen: