Followers

February 26, 2014

Ragam Nur Safiyya

Nur Safiyya..

sejak lahir...memang jenis yang kalau nak tidor..tilam empuknye adalah perot / dada ibunyeee....kalau tak..memang 5 minit saje tidornye..kalau atas perot ibunyee, dari malam sampai ke pagi pon dia boleh lena tidor...kadang-kadang atas lengan ibunye pon jadi..asalkan bukan atas bantal or tilam dia sendiri...


parah jadinye kan....nasib baikla waktu siang dia takde hal...cume waktu malam je dia nak tido atas perot aku.. mak pon dah risau-risau..bukan mak je ..semua orang..yela..sampai bila nak tido atas perot aku..nanti buatnye kene outstation....takkan nak tinggalkan perot kot.. ;p ...

last last hari tu...

kakak pon dah bising sebab ajar safiyya tidor macam tu..dia bagi cadangan letak baju yang da pakai dekat baby....dan alhamdullilah....teknik ni menjadi...lame gak la dia tido...hihihi...sonang ati mak nye...bapak dia pon sonang ati.. #eh.. ;p


http://chentadea.blogspot.com


Share:

10 komen:

Diyana said...

manja ni.... hehe
sama laa mcm darwisy pun, didukung, peluk lena je tido.. letak je terus bukak mata nya... tp time dia nak b'manja je laa..time mlm bg susu tido terus Alhamdulillah

InaYusoff said...

diyana : untungla bg susu terus tido..ni tidak...melekap je kat cik b....kalau letak...terus terjaga....

tak tau lagu mane dah nak buat... :P

Diyana said...

ada bg puting kosong x kat dia?

InaYusoff said...

x pnh bg pon..
knp ea diyana?

Diyana said...

tnye je...
kita ada bg puting kat darwisy...
kdg2 dia meragam xnak tido, nk b'depek je, kita bg puting bila dh xt'layan... dia nyot2 smpi tido...

InaYusoff said...

oo..apaknye tak bagi..takot anak dia jongang 0r jonget...hehe..

kalau ikotkan..mak mentua dari dulu dah suruh bagi puting..kitorang je yang tak bape nak rela..hehe

Diyana said...

mula2 dulu pun rasa gitu jugak...
tp tnye kat org, dorg kate ada puting yg anti jongang skrg ni..
I is redha =_="

InaYusoff said...

oh ye ke..
nak gugel la lepas ni..
senang..
sebab dia klu kita balik keje je..mmg menempek je kejenye..
nak masak pon payah..
rumah pon dah macam tongkang pecah..
huhuh

Shizan Syafik said...

Ayra pum ada time2 nk tdo atas dada.. Tp skng xdah.. Siap xnk bg org pluk dia lg skrg.. Mnyombong dah bila dah bsr ni

InaYusoff said...

amboi dia..
menyombong plak ea..
dia dh rase selesa la tu...