Followers

November 8, 2013

Me @ 35 Weeks : Macam Comey Je...Macam Comey Je.. Comey Sesangat Dah Ni Hoiii......

chentadea.blogspot.com

hihihi..

kompom la masa pantang nanti .. kene berpantang betul-betul..

selalu tanye kat asben..

"ina gemok kan?"

asben lak dengan muka tak boleh nak blah..

"ada ke orang mengandung kurus?..."


dia dah bosan dah aku asek mengadu aku dah tembam, gemok, besau dan sewaktu dengannyeee....


bertabahlaaaaa .........
Share:

5 komen:

cik mah said...

Xpe...mmg ibu mengandung akn sentiasa comel kan...

Shizan Syafik said...

Haha.. Klakar jwpn husben ina.. Tp ttp comel la ina

Diyana said...

xlame je lg ni....
sabar2.. nnti kurus balik ya

Anonymous said...

good husbands are always sincere... sometimes polite:-))

InaYusoff said...

cik mah : hehe...opecoz la kan... nak taknak kene la comey demi anak..hehe

izan : hehe..jawapan dia kadang2 kelakar..kadang2 boleh membuatkan bini dia tersentap...hehe...

diyana : kalau boleh diyana...huhuh..

kak anonymous : hehe..betul tu kak...dari dapat husband yang hipokrit....payah la plak kan...