November 10, 2013

Bual Kosong (Gegurl vS Boboy)


Kawan (LELAKI) : Dah scan da..anak ape?

Aku : Gegurl..

Kawan (LELAKI) : * Mencemik..


aiks... dah kenapa dengan anak perempuan.... aku memang kadang-kadang tak paham dengan spesis lelaki ni..kalau dapat anak lelaki... kenape?.. kalau dapat anak perempuan kenape?.....

konon kalau dapat anak lelaki tu..kononnyeee POWER la sangat ea...

ini rezeki tahu tak..........

ada orang tu sampai kan bertahun kawen takde anak....

ini nak berkira puleks kan...




Share:

5 komen:

Anonymous said...

anak itu kan anugerah dan juga amanah. kuasa Allah jua penentunya. dari segi biologi perempuan xx dan lelaki xy... secara tak langsung penentu jantina juga terletak pada apa yg diterima daripada lelaki samada x atau y. hanya lelaki yg bersikap seperti kawan puan perlu di flush kepalanya dlm toilet bowl.

Diyana said...

suka hati laa anak kite kan..
mcm laa dia yg mengandung sibuk nk cemik2 kan jantina anak kite...

cik mah said...

Aaaa...yg die nk mencebek np pulak...t die kawin ngan pompuan juga kan...hahaha...syukurkan..at least kita diberi peluang..

Shizan Syafik said...

Ingt sy je yg rasa n kna cmtu.. Huhu.. Mcm2 la org ni kn

InaYusoff said...

kak anonymous : kan kak...penentu jantina bayi adalah dari kaum lelaki..tapi ape nak dikesahkan jantina anak..asal sihat sudah.... mmg kalau boleh nak flush je kepala dia..tapi anak orang tuu..heeeh

diyana : cube try test mengandung...t kita nengok dia camne nak membawa perot selama 9 bulan 10 hari ni..bising jek!..

cik mah : hahaha..betul gak kan...nanti kalau dah semua boboy je kat dunia ni..acamne la plak.....lelaki biasa la kan...

izan : orang memang macam-macam ragam...tinggal kita nak hadam or hadap perangai dorang camne jee.....