November 15, 2013

36 Minggu 5 hari : My Baby Still Breech

yes..

kepala beby still kat atas...
frust.risau.bimbang.
semua ada...

nak buat macam mane...puas dah gugel...puas dah ikot segala macam petua dan tips...


letak ais dah buat..sampai sejuk2 perut..

sujud lame-lame pon dah buat sambil baca doa nabi yunus dalam perut ikan nun.....

Doa Nabi Yunus Dalam Perut Ikan Nun

لاَ إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ ، سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
Laa ilaaha illa anta. Subhaanaka, innii kuntu minaz zhaalimiin


dengan hidung tersumbat..aku tetapkan jugak hati berlama-lama sujud...


pujuk-pujuk beby suruh pusing pun da buat..sampai aku pun merajuk dengan beby... -__-'..


aku lambat sedar...eh bukan lambat sedar...tapi kekurangan ilmu pasal pentingnye alert kepala beby mesti kene pusing ke bawah kalau nak lahirkan beby secara normal..(kalau ada rezeki).....serius..aku kekurangan pengetahuan bab ni...yang aku tahu aku nak beby aku lahir normal dan selamat....itu saje...


pernah dok menggugel pasal benda ni..terjumpa satu info yang tak berapa besh...terus rasa tak tentu arah...hati tak tenang...memang seharian dok moody je..


kenapa..kenapa..kenapa beby taknak pusing ni beby... :'(

Share:

2 komen:

Shizan Syafik said...

Alaaa.. Doktor ckp pe ina? Bnykkn brdoa ye.. Smga sumenya nnt slmt

InaYusoff said...

doc kat spital rileks je.....
dia tak ckp ape2 pong..

mungkin dia dah biasa hadap kot..
kita ni yang lebeh2 risau..huhu..