Followers

September 3, 2013

Already 26 Minggu!

weehuuu...


dah lame tak apdet...tak tahu nak apdet ape....hihihi....



dah 26 minggu..kejap je masa berlalu...nanti 30 minggu..lepas tuu 36 minggu...lepas tuu dah keluar pon anak ibu ni...hihi....kemaen eksited ibu dia ni...... ;p



26 minggu ........nafsu makan membuak-buak...sejak dari bulan puasa lagi.....habes sume pantang larang diabetis daku langgar....habessssssssss.....berat pon naik dengan hebat....3kg dalam masa 2 mingguuuuu...doktor dah warning....takot beby besau...dan mungkin ada risiko yang laen...tapi nafsu makan ni tak tahu la nak cakap..susah nak dikekang...makan saje...huhuhu...cemane ea....... :( .. risau tapi makan tetap makan...kadang-kadang menyesal kejap jee... -_-' ..untung orang yang takde masalah ape-ape ketika mengandung..nak makan ape-ape pon sedap jeee...maen order je.... *jeles!....



dan bila dah 26 minggu ni..beby pon kemaen lagi bergolek,bergerak,bertinju, mengeras dalam perot ibu dia ni...besh sesangat bila dapat rasa setiap pergerakan beby...tak tahu nak cakap ape...seronok!.....





bila tengok gambar kat atas ni...weehuuu..


a) beby menari?.. kemaen la aku membayangkan beby menari..cemane la tu ea... ;p ..
b) beby tersedu?.. cemane rasa kalau beby tersedu tu ea.....


dan sebenarnye setiap kali terasa dia bergerak..mesti ku anggap dia menendang....tak tahu nak bezakan samaada dia menenang kee...siku dia keee..sedu dia ke..bergolek ke.........


takpe-takpe..sabar jee...ada 96 hari lagi untuk ibu tengok semuanyee secara real..siap boleh ceom2 lagi beby ibu ni....tak sabar!!!.....


doakan selamat semuanyee ye!..



suke gambar ni...!!..



Share:

2 komen:

Diyana said...

2 laa.. susah betol nak kawal nafsu mkn tu.. even rasa mcm dh kenyang.. tp ade je benda nak di mkn...
hahaha smpi dah redha je laa kena ceramah tiap2 kali check-up

InaYusoff said...

hehehe....
kan...

kenyang tapi nak mengunyah..
nak mengunyah benda yang berat2 lak tuu..
heee...