Followers

July 1, 2013

3 Buah Rumah Untuk Di Makeover Secara Percuma !!!

wohoo..menarik kot...eh bukan kot..memang menarik...




aku suke baca blog nadia ni..sangat besh...entry dia santai-santai..lepas tu nengok rumah dia yang dideco santek-santek tuu..lagi la rase geram....



dan kali ni nadia dengan kerjasama Wall MakeOVer By Na sedang mencari 3 buah rumah untuk di make over bernilai RM 500...dan ia adalah percuma..sangat menggila je aku rasa....rasa macam nak calonkan rumah sendiri jeee sebab ya ampun rumah aku tuuuuuuuuu sangatla memboringkan suasananyeeee.....memang teringin nak mengecat...tapi teringin je lebih...usaha ke arah tu entah bileee....lagipon itu rumah sewa..itu yang tetibe merundum je keinginan tuu........ -_-' ...tapi kalau buat kental jeee..boleh kot....tapi entah la haii....



kalau aku terlepas peluang..korang jangan lak melepaskan peluang yang tak selalu dapat ni....bukan senang-senang okeyh...tapi make over ini cume untuk orang Kuala Lumpur, Selangor dan Lembah Klang sahaja!.....




tapi sebelum tu..ada lah cara-caranye kan....ingat senang??? ..ingat petik name je kat nadia terus dapat kee??...



perkara yang korang perlu lakukan ialah :-


1. Like facebook fanpage Wall makeover by Na tekan sini.


2. Like facebook fanpage nadiafarahida tekan sini.


3. Pilih salah satu gambar design dari facebook fanpage Wall makeover by Na yang korang berkenan untuk buat dekat rumah korang.


4. Buat 1 entry di blog masing-masing, attachkan sekali design yang korang dah pilih siap-siap dari facebook fanpage Wall makeover by Na tadi dan sambungkan ayat ini,
" Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall makeover by Na dengan design pilihan saya ini kerana .........................."



benda simple je kot...kalau korang berkeinginan sangat...mesti sonang jo nak penuhkan bab KERANA.......... tuuu...



aku ni nasib le rumah sewa...pastu rumah tak berapa semenggah...rumah tu bukan untuk dimake over dah..dah tahap kene renovate...-_-' ...


Share:

0 komen: