June 1, 2013

beby blue or beby pink?

haa..

baby pink or blue?..

mane satu?..

bagi aku..dua dua pun tak kisah...

kalau lelaki..boleh jaga adik-adik dia..selain memang aku suke nengok kanak-kanak lelaki yang smart-smart..rambut pacak..baju kotak-kotak... :)

kalau perempuan pun okeh..boleh tolong aku nanti...tolong memasak..tolong kemas rumah..tolong, tolong dan tolong..heh

tak ape la..janji keluarnya sihat dan cukup sifatnyaaa......


Dah ade perjanjian ni...hehe..if beby blue abahnyee letak nama...if beby pink...ibu dia yang letak nama tapi dengan persetujuan abaahnya...macam tak aci jee.hehe..kirenye ibu tiada kuase mutlak jee

:)


Kejap je da 15 minggu....
Share:

2 komen:

Adiek Galcute said...

yela..kalu bby pink pun nti msti jd buah hati abahnya..hehehehe. kira nanti ko ada persaing la kan

InaYusoff said...

@Adiek Galcute

bukan pesaing dik..
aku ada peneman la nanti..
pyan asek keje je..
aku dah naik bosan dok umah sorang2..
:(